neděle 31. července 2011

CUPCAKES

To nejlepší co jsme kdy jedla!!!Také mi řikaly ať si udělám tady v ČR firmu Misha's cupcakes:D Myslím si že to u nás ani není, teda jsem to nikdy neviděla..Možná tak v Praze no:P Ale i tak si nejsem jistá:) Jinak teď jsem v Praze s Maurou( tou u které jsou bydlela já v Americe). Musím ji ukázat všechny památky atd..:)Tak si to tu užívejte a můžete taky očekávat fotky z Prahy:)

6 komentářů:

  1. JJ..nejlepší cupcakes jsou v Usa..proto jsem si tam vzala recept a peču si je sama doma..není to tak dokonale..ale je tam dobrý pocit z vlasního výrobku:)

    Super fotky:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Neprovokuj nás tými fotkami! :D
    Vyzerajú úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  3. mňam!!to by som si inak popapkala!!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé hned bych si dala!!!! :D :) ale asi bych do toho nedokázala kousnout, když to tak krásně vypadá :D

    OdpovědětVymazat