úterý 5. července 2011

FIRST DAY IN USA

Za prve bych vam chtela rict ze maji klavesnici bez hacku,takze musim psat takto..:D Jinak mam se uzasne!!Nejehorsi byl ten let..v druhe casti me nebylo zrovna nejlepe.Vcera jsme byly v lunaparku a vyhrala jsem spongeboba! a bylo tam mooc kolotocu a prekonala jsem se a byla jsem na nejake velke draze!! je to tu fakt fajn! nechci domuu:D zatiim tu mate par fotek a priste budou dalsi:]]



























8 komentářů:

  1. Trochu ti aj závidím ;) Pekné fotky,teším sa na ďalšie :)) Milujem tie anglické domy,ulice a celkovo to prostredie!*

    OdpovědětVymazat
  2. och..hnusne závidíííím :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš Maura je strááášně sympatická, úplně se na ni těším! A tobě nechutně závidím, takové nádherné fotky a to moře a lunapark a všechno ♥ A normálně jsi mi dneska úplně chyběla! Neměl se mnou kdo jít do města po sekáčích, tak jsem šla sama :( Ale jsem spokojená, mám 4 trička :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je aspoň natřískaná lednice!:-) Užívej si, těším se na každý nový fotky:-)
    lepele-mele.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ty se tak máš! Krásné fotky, těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  6. prý nechci domu :D tak tím jsi mě dostala :D kdyby si to tak četla Tvoje mamka :D
    Krásný fotky, úplně fascinující - ty domy a celkově styl jejich života, fakt úžasné!!! Já chci taky!!

    OdpovědětVymazat