pátek 1. července 2011

HOLIDAY

Dnes je to poslední článek který budu psát z ČR, zítra mám pro vás už nachystaný článek, který se sám zobrazí, protože budu zrovna v letadle a neberu si notebook:) A hned první den nepůjdu na pc u té rodiny u které budu, bylo by to neslušné:))
Jelikož dnes odjíždím do Prahy a v sobotu odlétám do USA tak jsem se musela sbalit. Myslím si že každý asi když si balí si píše nějaký ten seznam co si tam má dát a nebo potom co mu chybí:) Tak aby jste na něco nezapoměli a doufám že ani já nezapomenu tak vám sem napíši věci co si dát sebou do kufru.



1. Samozřejmě oblečení


  • Trička, tílka
  • Kraťasy do města
  • Sukně, šaty
  • Tílka na pláž
  • Kraťasy na pláž
  • Plavky
  • Spodní prádlo
  • Ponožky
  • Dlouhé kalhoty nebo džíny
  • Žabky, sandály, popřípadě boty na pláž a do vody
  • Polobotky, tenisky
  • Pevnější boty na výlety
  • Pyžamo nebo oblečení na spaní
  • Pantofle
  • Klobouk
2. Drogérie


  • Sprchový gel, mýdlo
  • Kartáček a zubní pasta
  • Šampón, kondicionér
  • Hřeben, kartáč
  • Gumičky a sponky do vlasů
  • Opalovací krémy, krém po opalování
  • Balzámy na rty
  • Potřeby na a po holení
  • Make-up, kosmetika, odličovací mléko a vatové tampóny na odlíčení
  • Antiperspirant, deodorant, parfém
  • Krém na tělo, pleťový krém
  • Manikúra
  • Vatové tyčinky do uší
  • Papírové kapesníky
  • Čistící gel na ruce
  • Vlhčené ubrousky
3. Ostatní


  • Dioptrické brýle, kontaktní čočky
  • Ručníky a větší osušky na pláž, popřípadě karimatka nebo jiná podložka
  • Sluneční brýle
  • Plážová taška
  • Fén – pokud víte, že v hotelu nebude
  • Náplasti
  • Knihy, noviny, časopisy
  • Karty nebo jiné hry, popřípadě křížovky
  • Blok, psací potřeby
4. Nezapomenout!(spíš dát to kabelky,kterou budete mít u sebe)


  • Občanský průkaz
  • Platný cestovní pas
  • Kartička zdravotní pojišťovny
  • Letenka
  • Peníze
  • Kreditní karta
  • Fotoaparát, videokamera
  • Mobilní telefon
  • Nabíječka na mobilní telefon a fotoaparát či videokameru




 a takto je to u mě:
 na cestu jsem si koupila "pár" časopisů:D
jinak cesta mě trvá docela dlouho..praha-paříž 1,5 hodiny
paříž-usa 11,5 hodiny

12 komentářů:

  1. Tak si to tam užij. :)) A hezký článek.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný článok! Maj sa tam pekne :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mišulooo tak štastný let! Prej trochu časopisů, tolik nepřečtu ani za čtvrt roku :D Ale jasný, 13hodin v letadle, to bude nuda.. Můžeš mi koupit tam nějakej americkej časopis, jé, to by se mi líbilo! Ne prostě mi dovez nějakou maličkost, co ti padne do oka a řekneš si, že to je přesně pro Aničku :) Užij si to a piš ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Achjo, jak ti závidím! :) Hlavně aby si dorazila bez problémů a užila si to..!! :) Už se těším na články ze zámoří!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak si to tam hlavně pořádně užij:-)
    A tu cestu ti nezávidím. Já zejtra pojedu 16hod do Paříže:(

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. užij si to!! A davej na sebe pozor :) tesim se na fotky atd. ;)))

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně štěstí!:-)
    http://lepele-mele.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. pašuješ hafana s sebou jo?) měj se tam pěkně a dovez mi něco pěknýho :D )))


    -http://osvaldvomacka.blogspot.com/-

    OdpovědětVymazat
  10. šťastný let Míši :) a ať se tam máš dobře ;)

    OdpovědětVymazat