čtvrtek 7. července 2011

Hollywood

Vcera jsem mela ten nejlepsi nden ze vsech(zatim jsme nebyli v disneylandu:D)Byla jsem v Hollywoodu!!Bylon teda neskutecny teplo, ale stalo to za to..videla jsem vselijake postavicky a hlavne jak se nataceli ruzne filmy. Proste uzasne, nejvic me zaujalo jak se natacel king kong a celisti. To by ste nikdy neuhodli proste ze se to natacelo takto:D A videla jsem Shreka 4D(to je ze se chybaji i sedacky!!!):D



















9 komentářů:

  1. taky by me zajimalo, jak se to nataci :P Uzasny fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím,tam by jsem se chtěla podívaT :)

    OdpovědětVymazat
  3. To mi pak musíš povědět jak se to natáčí, to mě zajímá :) Shrek 4D, tak to už je moc tyjo :D Skvělý fotky! Jdete dneska na premiéru Pottera co? ;)

    OdpovědětVymazat
  4. nee dneska nee, dnes jdeme do zoo premiera harryho je 17 teho se mi zda:) nebo 14 ted nevim:D

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle ti hodně závidím:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. podle fotek je to úasné :)) hned bych vyrazila taky...

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, Hollywood skvělý, užij si to co nejvíc! :)

    http://katysnetdiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. pěkný fotky :) a jak se natáčely čelisti? :O

    OdpovědětVymazat