pátek 5. srpna 2011

AMERICAN BOWLING

Včera jsem přijela z okružní jízdy po ostatních zemích:D Bylo to Rakousko, Maďarsko a Slovensko. A jsem opravu ráda že jsem doma!:D Fotky jsem nafotila, ale není to nic zajímavého, prostě jen památky:D Jinak chci od vás vědět jestli mám střídat články o Americe, nebo zatím dávat pořád fotky z Ameriky než dojdou:D A tady je teď Americký bowling..no na tu velkou dráhu jsem čučela pěkně dlouho:D My tu máme tak max. 2-5 drah:D
já jsem to 3.:)


5 komentářů:

  1. Těším se na fotky z okružní jízdy :)
    Zvu tě ke mě na giveaway :)!
    http://kockandy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na Slovensku si bola? :) Bowling by som chcela niekedy skúsiť! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nooo jako trochu větší bowlingárny než tady..! :D Jenom házej fotky z USA dál, můžu na nich oči nechat! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ešte nikdy som nehrala bowling a americký už vôbec nie :D

    OdpovědětVymazat
  5. milujem bowling..hneď by som tam išla :))

    OdpovědětVymazat