pondělí 29. srpna 2011

Concentration camp Auschwitz-Birkenau..

Jestli jste tam někdy někdo byli, tak víte jaké to tam je. Nikdo z vás by v té době nechtěl žít. Ještě k tomu když si myslíte že jedete za lepším životem, na lepší místo a místo toho vás tam nudí do práce, nebo když jste žid tak rovnou do plynových komor. Byla jsem tam s mamkou která to ještě nikdy neviděla a s Maurou, která to moc chtěla vidět, že o tom  v americe mluví a čte. Taťka tam nešel protože mu to prostě nedělá dobře, ale už tam jednou byl. Já tam byla po druhé a i když to není příjemná věc, jela bych tam klidně po třetí. Je to pravdivá a smutná událost, ale poslechnout si to by měl každý... Doufám že ti co tam nebyli tak vám budou stačit tyto fotky..Jinak jsem si koupila knížku..ještě jsem ji ale nečetla.:D

























11 komentářů:

  1. Bože, je mi hrozně u srdce jenom když znovu vidím ty fotky.. Každý by si tam měl jednou zajet a vidět to, poslechnout si to, prostě vědět.. Strašné :(

    OdpovědětVymazat
  2. Je to hrozný.. :( ale taky se tam chci podívat, hodně sem se o druhou světovou, zejména o koncentráky zajímala, tak doufám, že se mi naskytne příležitost.. nikdy sem nedokázala pochopit, jak se něco podobného mohlo stát..

    OdpovědětVymazat
  3. Mám z toho husí kůži, hrozné.. :(

    OdpovědětVymazat
  4. brutálne!!je mi lúto tých ľudí,ktorí toto utrpenie museli zažívať!!

    OdpovědětVymazat
  5. Bola som tam, a je to tam no smutné je strašné že bol niekto takého niečoho schopbý a že aj dnes sa nádju niekde ľudia ktorý by vedeli urobiť to isté. Ale azda je ich ve%lmi málo a nikdy sa to nezopakuje

    OdpovědětVymazat
  6. tam som bola pred rokom a mala som tam zvlastny pocit, kolko utrpenia tam bolo...

    OdpovědětVymazat
  7. Byla jsem tam jednou a moc bych tam chtěla znovu.. Přečetla jsem o tom několik knížek a u každé jsem brečela. Ale když o tom tak přemýšlím, přímo na místě jsem byla úplně v pohodě, to až doma jsem pak měla víc času o tom přemýšlet a jen jsem seděla, koukala do tmy a po tvářích se mi kutálely slzy... A když teď vidím ty fotky, vyvolává to ve mně velké emoce.. Každý by o tom měl něco vědět a měli by se sem jet podívat hlavně popírači holocaustu!

    OdpovědětVymazat
  8. Chtěla bych se tam podívat,asi by mě to možná zajímalo a jak se to líbilo tobě? :))

    OdpovědětVymazat
  9. Miši až tu knižku přečteš tak malá přátelská půjčka by mě potěšila:D:*...je to strašné,ale každý by se měl dozvědět něco z tama, z té minulosti.Prostě to tak bylo...:(

    OdpovědětVymazat
  10. musim rict, ze jsem tam nikdy nebyla.. a nevim jestli bych zvladla ten pocit.. nekdy jsem na tyhle veci dost citliva, ale hezke fotky jsi odtamtud privezla)

    OdpovědětVymazat