pondělí 1. srpna 2011

GOLDEN GATE BRIDGE

Asi už začnu střídat ty příspěvky pořád tu je jen USA:D Teda jestli chcete. V dnešním článku můžete najít fotky ze San Francisca u Golden Gate bridge. Byla tam pěkná mlha,mega foukalo a byla zima, takže ty fotky taky tak vypadají:D Dneska mám nic nedělající den a taky už jsem doma z Prahy. Mám ráda Prahu, ale když jsem tam teď byla na těch pár dnů tak už jsem si říkala ať už jsem doma. Byl to totiž výlet jen za památkami a já je mám ráda ale za den jich projít vždycky tolik a na různých místech..tak to opravdu není nic pro mě ale tak Maura to chtěla vidět a já v Americe taky viděla to co jsem chtěla já:) Pár fotek z Prahy mám tak je sem taky určitě dám:)

3 komentáře:

  1. Ježiš ani vrch vám nebyl vidět? Tož toto :( Ale jinak ti to otřesně závidím, že jo. No hele kdy teda jste v KMku? Že bysme se mohly ještě vidět než odjedu :)

    OdpovědětVymazat