pondělí 22. srpna 2011

NEW STUFF FROM USA 2

Tak dneska vám přidávám  věci, co jsem kupovala pro ostatnía najdou se tam i věci co jsem sem zapoměla dát(jinak mi ještě pořád chybí pár fotek, co ještě mám). To je vše co vám dokáži v takovém vedru dnes napsat:D










8 komentářů:

  1. Jídlo pro kosmonauty..to může být docela zajimavý:)..jinak super fotky:)

    OdpovědětVymazat
  2. to je vážně zmrzlina v prášku, nebo jak to je to vesmírné jídlo? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tá donutka a všetko Mickey Mouse-ové je úžasné! Pekné veci,všetko ti moc závidím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten donut! A všechno s Mickeym :) A ty věci na to prohrabávání salátu jsou drsný, nečekala jsem, že je to tak malé :D O té zmrzlině v prášku si mi neříkala, o co jde?

    OdpovědětVymazat
  5. tnx for comment, im following u now


    kisses XXX

    OdpovědětVymazat
  6. jééj to K-áčko je určite pre mňa však??.P

    OdpovědětVymazat
  7. ta kosmonautská zmrzka je nejlepší :D a ouška :)

    Na mém blogu probíhá giveaway tak jestli chceš, zúčastni se ;)

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Všetko je super! Milujem fotky vecí, ktoré niekto kúpil ako darček niekomu inému. Vždy sú to riadne blbosti, ktoré človeku netreba, ale na tie človek nikdy nezabudne <3!

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy <3.

    OdpovědětVymazat