sobota 20. srpna 2011

NEW STUFF FROM USA

Tak dobře už jsem se rozhodla, že bych vám mohla ukázat také věci co jsem koupila v America. Něco jsem dala rodině, něco jsem dala kamarádům a něco mi zůstalo doma:) Pro dnešek tu máte oblečení a suvenýry pro mě a příště to co jsem koupila ostatním:)..promiňte za dvě rozostřené fotky:(









6 komentářů:

  1. Tem mickey a rámeček na fotku bych hned brala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všetko úžasné! NAjviac však Hello Kitty♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jé ta džínová bundička je super, na tu se těším až si vezmeš :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty náušnice jsou úžasný ;)
    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Amerika je můj sen!Krásné věci :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten s tim spongebobem jsem myslela:) ale i ten co mas ted je hezky...

    joojo..saty jsou z HM :P

    OdpovědětVymazat