neděle 14. srpna 2011

NEW YORK

Můžu říct, že jsem si splnila svůj sen.Vždycky jsem si přála navštívit NY a ono se mi to splnilo. Mám pro vás hroooozně moc fotek a tak vám to dám asi na dvakrát:..Jinak jsem tam byla i na výstavě Harryho Pottera a na Empire State Building,takže mám fotky na celé NY:)






























7 komentářů:

  1. ty se mas!!!krasny fotky!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ou maj gaaad.. Prostě ti závidím, žes tam mohla být a všechnu tu krásu vidět! Taky doufám, že se mi to někdy splní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé taky toužím se tam jednou dostat.. Závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj ty se máš! Užívej si to tam! :)

    OdpovědětVymazat
  5. aj ja sa chystam spravit prispevok o nyc, uzasne mesto, strasne mi chyba :(

    OdpovědětVymazat
  6. nááádhera!!!aj ja chcem!!:D

    OdpovědětVymazat