pátek 26. srpna 2011

SCHOOL STUFF

Ahoj! Dneska je zase ale horko, ale ani do toho bazénu se mi nechce..s holkama jsme stanovali a koupali se i v 1 v noci:D Bylo to super:))Jak si dneska užíváte vy? Jinak bych vám chtěla připomenout facebookovou stránku;)
Už se těšíte do školy? Já teda vůbec, ještě že nám začíná až 5.8:P Už jste si nakoupily věci do školy?:) Miluji nakupování věcí do pouzdra a hezkých sešitů:))



7 komentářů:

  1. Dobře ty, krutý věci :D Já už sešity mám z června, mamka je koupila ve slevě brutální :D Takže mi zbývá koupit si gumu, lepidlo a bělítko a možu vyrazit :/
    Úplně bych chtěla stanovat s váma, musely jste si to užít :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty zvýrazňovače jsem viděla v makru a taky sem se nad něma pozastavovala!:D Socani jedni:D...Taky nam kdysi opravovali skolu tak se neslo... :C

    OdpovědětVymazat
  3. Hééj tak ty zvýrazňovače chci taky :( :D Jinak mě nakupování ještě z větší části čeká ale těším se jak malí děcko :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja takovyhle "serepeticky"do školy miluju :D uzasny!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj.Do skolskych potrieb som bola aj ja vzdy zblaznena :)
    Ten lak na ktory si sa pytala je od znacky Stay Perfect
    Prajem pekny vecer.
    www.sonaskoncova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. jéj, tiež milujem také nákupy vecí do školy :D nedávno som si kúpila taký krásny zošit, že mi je až ľúto naňho niečo napísať :D

    OdpovědětVymazat
  7. jeej tie fixky!!! tie su krasne, boli drahe?

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat