středa 10. srpna 2011

SECOND ELF

Tak za 1. si vám chci postěžovat, protože než mě elf přišel čekala jsem strašně dlouho a navíc sním byli hrozné problémy:/ Ale i tak mě to neodradilo,že si ho určitě zase někdy objednám. Stalo se to že jim nepřišli moje peníze a já to musela zaplatit znovu. Sice 300Kč ale i tak! A jak jsem to uhradila podruhé tak mě teda přišel ale ty peníze z první částky jim přišli také takže jsem to platila dvakrát. Jediné štěstí že peníze byli z5 uhrazeny..:) Jestli chcete něco o produktech vědět stačí se zeptat a nebo tu dám potom článek, video o produktech, ale jsem spokojená(s některým více s některým méně)
Tak a v balíčku bylo toto:)
Štětec na make-up
Štětec na pudr
Černé linky
Tyčinka na akné
Krycí krém v tyčince



2 komentáře:

  1. Ty poslední tři věci mám taky :) mě trvalo asi 11 dní než to přišlo (vč. placení a potvrzení objednávky) a taky mě to trochu štvalo.. ale naštěstí vše proběhlo v pořádku, ještě abych musela platit dvakrát, to by mě naštvalo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Udělej pak určitě recenzi prosím:-)
    lepele-mele.blogspot.com

    OdpovědětVymazat