neděle 28. srpna 2011

things for the winter

Pomalu ale jistě se nám blíží zima a já když jsem byla v Praze jsem si nakoupila už pár oblečků:) Tak teď je vám s radostí ukáži. Největší radost mám s šály a svetříku, který je moc pohodlný!:) Jinak taky u vás byla bouřka? U nás jen v noci a dneska je tu zase na koupání:D Jinak doufám že my vyjdou ještě nákupy s kamarádkou, protože  mám pro vás takovou novinku ve středu odjíždím do Chorvatska! Sama jsem tomu nevěřila! Ale rodiče chtejí jet ještě na dovolenou, sice já jsem už jednu měla a to USA, ale Chorvatsko a to krásné moře si nenechám ujít!:)) Takže víte na co se můžete od středy těšit!:)






6 komentářů:

  1. Ten svetřík je krásnej. Užij si Chorvatsko. :)

    OdpovědětVymazat
  2. pruhatý svetr je skvělý!
    nevím, jestli u nás (Ostrava) bouřka byla, možná jsem ji zaspala, což je jedině dobře, páč trpím bouřkofobií=(
    užij si Chorvatsko - já ve čtvrtek odlétám do Španěl, juch..

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věci! Pruhovaný svetr je super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám trochu depresi z toho, že už nakupuješ na zimu:D

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné kousky, moc :). Já na zimu ještě nenakupuju, třebaže skoro všechno co potřebuju mám a užij si to v Chrovatsku! Taky bych hned jela :D.

    OdpovědětVymazat
  6. krasnej prouzkovanej svetrik :)

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat