neděle 25. září 2011

BRNO

Ještě než jsem odjela do Švýcarska tak jsem byla s Aničkou v Brně! Tak konečně přidávám fotky. Jinak ve Švýcarsku jsem se měla parádně! Fotky vám to jen potvrdí:)
















7 komentářů:

  1. není Anička nějaká víc opálená?? Nebo se mi to zdá :D
    Jinak ten nábytek luxus ♥ vybrala bych si :D

    KRÁSNÉ FOTKY!!

    OdpovědětVymazat
  2. bezvadné fotky! :-) miluju IKEU :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tá posledná posteľ s vankúšmi je úžasná! Musím ju mať! :D Pekné fotky,Aničke to veľmi pristane :)

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky to sú!!milujem brno a vy baby v takejto zostave ste si to museli parádne užiť:P

    OdpovědětVymazat
  5. chcela by som mat obraz Holly nad postelou alebo este lepsie v satniku :D
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem byla týden ve Švajcu a také musím potvrdit, že je to nádherná země. Nejen, že je rozvinutá, ale ti lidé...ta příroda a města...

    OdpovědětVymazat
  7. Very nice stuff for home! I like the pictures and purple stuff for bed))

    OdpovědětVymazat