čtvrtek 8. září 2011

LUSH

Dnešní článek vám chci ukázat věci co jsem si koupila ještě o prázdninách v Lushi a taky všechno co od nich mám..zatím toho není moc, ale já jsem spokojená:))

moje sbírka
 Dostala jsem vrozeček sprchového gelu its raining men, pro mě až moc sladký, asi bych si ho za normálních okolností nekoupila:)

 Tuto masku vám všem doporučuji! Krásně voní, je příjemná a plet je po ní krásně jemná. Měla by to být maska pro suchou a citlivou pleť, ale to já teda suchou opravdu nemám a vůbec mě maska neškodí:)Ba naopak!

 Grease Lighting je ta nejlepší věc co jsem si mohla v Lushi koupit! Je to takový gel, který se perfektně nanáší, protože se pumpuje a je to na akné. Stačí si večer potřít místo na obličeji a do rána je vše zase jak má být. Děkuji za tento zázrak:))

Jestli se chcete ještě na něco ptát, nebo i klidně ohledně věcí co jsou v košíčku tak pište, moc ráda odpovím:)

6 komentářů:

  1. škoda že LUSH nie je na slovensku,teda aspoň ja o tom neviem :( Ten gél na akné môže byť super!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná sbírka:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ani ja som to ešte na slovensku nevidela..ale veľa dievčat si to z česka chválilo :)

    pozývam ťa na giveaway!(:
    http://miaslifestyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. skvelá zbierka!!!ja mám náhodou voňavé a sladké sprcháče velmi rada:P

    OdpovědětVymazat
  5. Já byla v Lushi před pár dny poprvé a musím říct, že jsem si to tam okamžitě zamilovala! Koupila jsem si masku na obličej - drsňák Medík a ta je taky parádní :) Sice ta vůně není až tak úžasná, ale pleť je po ní úžasná! Příště, až se do Lushe dostanu, si tam nakoupím zase nějaké novinky :) A pak budu zbytek měsíce asi hlady, protože tam nechám všechny prachy :D

    OdpovědětVymazat
  6. Môj brat je Srb a každoročne mi donesie daku takuto bio kozmetiku :) je to super vec.

    OdpovědětVymazat