čtvrtek 15. září 2011

NEW AVON

Tak jsem si objednala avon a včera mi přišel. Asi jsem se zbláznila ale prostě jsem musela mít další tělové spreje! A tyto co mám jsou opravdu úžasné!!Ty vůně jsou dokonalé a zase je v avonu nová tak uvidíme jestli si ji koupím:D Jinak jsem potřebovala řasenku a tato za 60 korun mě moc vyhovuje:) Poslední dobou jsem nehorázně závislá na seriálu Glee díváte se na něj taky někdo? Ještě jsem vám chtěla říct že už musím přidat fotky z Chorvatska když už je mám v pc a taky že v pondělí odjíždím ze školou do Švýcarska na týden:) Takže se prostě máte na co těšit!:)
fotky jsou focené webkamerou, foťák se mi nabíjí:))


7 komentářů:

  1. Ty jejich tělové spreje jsou úžasné! Taky si je pořád objednávám dokola :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje líčení apod jsou asi z 80% jen od avonu!:)

    Jinak s tím lakem jsem ráda, že nejsem sama :D Lak si oloupu a pak jsem takový perfekcionista, že si to musím odlakovat a nalakovat znovu:D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si ty spreje kupuju :) jsou fajn na osvěžení.. :) a už se těším na fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. těchlech tělových sprejů mám doma spousty a jsou skvělé, miluju Avon! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ten ceresnovy sprej som mala, mala ho kamoska a mne tak neuveritelne dobre vonal, ze som potom investovala aj do sprchaca:D

    OdpovědětVymazat
  6. ta višeň voní úžasně - já teď čekám na švestku s vanilkou :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja mám jahodový a malinový, ktorého vôňa mi začala liezť na nervy, ale keď on v tom katalógu tak pekne voňal, a teraz sa mi páči taký že slivkové gule alebo aký to je s cukrom,a páči sa mi aj ten granátové jablko, a tento čerešňový je tiež pekný

    OdpovědětVymazat