neděle 9. října 2011

New nailpolish

Něco nového do sbírky. Vzadu na fotce také můžete vidět šampón na hnědé vlasy a odlakovač. Ten šampón bych chtěla moc pochválit, protože mám ty vlasy po něm opravdu úžasné. Čekala jsem sice trošku větší efekt že mě to zbarví vlasy. Ale je to přece jen šampón. A jinak jsem zamilovaná do nového modrého laku<3

9 komentářů:

  1. ten šampon by mě zajímal:-) jakápak je to značka?

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt to funguje? Už dlouho si tu Baleu chci koupit, tož dík kemo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Už sem o tom šamponu četla, takže příště jasná volba.. :) děkuji za tip ;) a laky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  4. Oba jsou moc pěkné:-) Mám ráda přirozené barvy, ale na druhou stranu miluju i hodně výrazné:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. hrozně se mi líbí ten lososový lak! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Šak jo vole :D Jenom se prostě nemusím všude furt usmívat, no :P

    OdpovědětVymazat
  7. laky od essence color & go mám ráda :-)

    http://baruskanty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám modrý lak, akorát od Gabriella Salvete a nemůžu si ho vynachválit, zbožňuju ho! Skvělá barva)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvelý výber farieb lakov. :)

    OdpovědětVymazat