čtvrtek 17. listopadu 2011

COSMETICS

Tento týden jsem si zašla do drogérie pro pár nutných věcí, obyčejné věci co potřebuji, ale neobyčejně dokonalé:) Co jste dneska dělali když byl ten svátek? Já byla v Brně, asi každého napadne co jsem tam dělala:P Ale neprozradím vám kde jsem všude byla:) Dozvíte se příště:)



 úžasný kokosový šampón od Balei:)

teď mám ten zeleno-modrý na rukách, chcete fotku?

 úžasný džus! experimentovat se musí a já si to koupila a totálně jsem si to oblíbila!:)
jestli máte rádi kokos, doporučuji

5 komentářů:

  1. Ten sprcháč moc pěkně voní! A hezké laky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. laky majú krásne odtiene! a sprchový gél môže mať skvelú vôňu :))

    OdpovědětVymazat
  3. já miluju kokos,ale paradoxně nic kokosového nemám:D:(

    OdpovědětVymazat
  4. vow tie laky su superne :)
    www.livefreelifeforever.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. ten kokosovej šampon je dokonalej , jinej už nechci :) a ještě k tomu mám kokosový balzám na vlasy :) Vlasy mám po tom dokonale hebké :)

    OdpovědětVymazat