středa 9. listopadu 2011

Great Britain nails

Ahoj! Dneska to byl hrozně dlouhý a škaredý den ve škole:/ Jsem ráda že jsem už doma..
Také se vám líbí všechny věci s motivy Velké Británie? Mě moc, ale samozřejmě i Ameriky! Pokoušela jsem se o takový malý pokus. Bohužel fotku kde je jen nehet asi nemám, tak se omlouvám..:)


a moje práce:


8 komentářů:

  1. No jo, nic novýho, viděla jsem, povedlo se ti to moc moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to se ti povedlo to bych nečekala:)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni dobrý! Jsi šikovná :) já sem ráda, že zvládnu lakovat jednobarevně :D

    OdpovědětVymazat
  4. Velice povedené, takhle s tím jedním nehtem se mi to líbí víc než když jsou vlajkové všechny,... moc se ti to povedlo

    Na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný. Nejvíce se mi líbí ta druhá fotka, ale to tvoje je taky moc hezký a mě by se to určo nepovedlo :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem jela v dubnu do Anglie, měla jsem vlajku na všech nehtech :-) Všiml si toho náš tělocvikář a dodneška se mě ptá, jaké mám nehty dneska a jestli zase nemám britské :D

    OdpovědětVymazat