sobota 12. listopadu 2011

lip gloss

Jak víte tak jsem byla už před delší dobou ve Švýcarsku. A až teď jsem se rozhodla otevřít svoji malou krásku, co jsem si přivezla. Je to lesk na rty ale v dortíkové formě. Bylo mi to hrozně líto otevřít, ale nakonec jsem to udělala. Taky vám to přijde tak roztomilé?:) a co dneska máte v plánu? Já jedu asi na nákupy a do kina:P



10 komentářů:

  1. ..aj ja si takto šetrím veci..až kým sa nepokazia :D je to milee..
    ja to dnes vidim na jesennu prechadzku a pivo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nádherné! Tiež by som to nechcela otvoriť :D Škoda,že tu sa niečo v tvare koláčika nedá zohnať :/ Alebo dá?

    OdpovědětVymazat
  3. Jo to je on :) Konečně jsi ho otevřela. Jak voní? Po dortíku? :D

    OdpovědětVymazat
  4. úúú to je rozkošné:)...ja oddychujem doma a pečiem štrúdlu:P

    OdpovědětVymazat
  5. Já už na tohle taky někde narazila.. ale nějak si nevybavuju kde :D ale je to fakt roztomilý! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Užasně roztomilý!
    Ps-odebírám tě:)!

    OdpovědětVymazat
  7. prečo ľúto otvoriť, veď keď sa aj minie zostane ti krásny obal:D

    OdpovědětVymazat