středa 23. listopadu 2011

new phone

Jen jsem se vám chtěla pochlubit, co jsem dostala na konci října za mobilek:) Je to nokia c3-00, nikdy jsem nepreferovala nokie, vždycky jsem měla sony ericssony, ale změna je život a můžu vám říct, že jsem s mobilem maximálně spokojená:) Chtěla jsem aby měl plnou klávesnici, protože dotykové mobily nemám ráda a aby byl fialový a oboje mám:) Možná foťák nemá nějakou úžasnou kvalitu, ale já mobilem stejně nefotím:))

9 komentářů:

  1. No jo, bud ráda, žes ho neztratila :D Ale líbí se mě, tady ty velký klávesnice jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Nokii C3-00 mám taky a vůbec nelituju, že jsem si ji vybrala je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přesně na tenhle, akorát v jiné barvě jsme s přítelem taky koukali.. :) budu mu kupovat nový k Vánocům, takže teď projíždíme různé e-shopy.. :D a tenhle je fakt dobrej, dotykáč taky nechceme, takže tenhle přichází v úvahu :) navíc Nokie je prostě jednička :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle mám, akorát v růžové :)

    OdpovědětVymazat
  5. JJ mobily s plnou klavesnicí jsou nejlepší mám nokii ale vysouvací a taky s plnou klavesnici :)Nokia N97 mini

    OdpovědětVymazat
  6. Aj mne sa páčil, ale neskôr som sa rozhodla pre xperiu :D

    OdpovědětVymazat
  7. krásny je!!presne takýto podobný by som celkomrada prijala:P

    OdpovědětVymazat
  8. Měla sis koupit blackberry! za pár šupů, plus přihodíš pár šupů měsíčně a máš internet a messenger (:

    OdpovědětVymazat
  9. Ty potvoro! Já koolem něj slintám už jak dlouho! Taky chci fialkovej :) Můžu se optat, máš ho z eshopu?

    OdpovědětVymazat