pondělí 28. listopadu 2011

Rihanna

Musím to jsem dát! prostě asi pro někoho nezajímavý článek, ale já se moc těším:) Už se to blíží 7.12 RIHANNA! Doufám že někdo z vás jede taky? Navíc se těším zase do Prahy, doufám že stihnu někde i do obchodů:) Jaká je vaše oblíbená písnička od ní?



6 komentářů:

  1. nedá sa vybrať len jedna pesnička,ona je úžasná! uži si prahu :)

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja som rozmýšľala nad tým, že pôjdem na jej koncert..ale už neviem zohnať lístky :-( snáď niekedy navštívi aj Slovensko..uži si to!ja ju zbožňujem <3

    OdpovědětVymazat
  3. ja ji miluju!!!je skvels
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Já ji žeru, ale na koncert se bohužel nepodívám.. :) neměl by se mnou kdo jet, přítele bych tam nedostala :D momentálně u mě vede We found love, ale taková S&M, Rehab, Disturbia, Whats my name apod. mají také své kouzlo.. :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. ja som bola na jej koncerte ešte v jej dá sa povedať začiatkoch a bolo to super :D tak si to uži :) ona je vážne skvelá

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem na ní byla, když tu měla první koncert v Praze. A byla to katastrofa. Zpívat neumí. :-) Ale písničky má dobrý.

    OdpovědětVymazat