pátek 16. prosince 2011

All nail polish

Taky je u vás dneska tak škaredě? Byla jsem s Aničkou ve městě a konečně jsem dokoupila všem dárky! Teda až na Mauru..ale co koupit američance? vždyť mají všechno:(:DNo nakonec nás zastihl déšť, ale bylo to jinak super odpoledne:) Za chvíli se chystám na balení:D
Jelikož jsem kupovala trochu více laků dneska tak jsem si tak říkala že bych mohla vyfotit všechny svoje laky. Ještě tam nejsou ty co jsem si dneska koupila to byli dva:) laků mám něco k 50:D a pořád mě to nestačí:) a kolik máte vy?:P

6 komentářů:

  1. No maličko jsme zmokly :D Suším kabát ještě ted. Laků máš víc než já, já jich mám jenom ke 40. A logicky mi to taky furt nestačí že :D

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem byla dneska nakupovat dárky a na to kolik jsem čekala front nemám prakticky nic:D:/

    OdpovědětVymazat
  3. to nevypadá na padesát vůbec :D mám 45 a stydím se, je to hrozně moc :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem blázen do laků :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám laků jenom 18.. A nestačí mi to!!! :D :)

    OdpovědětVymazat