pátek 23. prosince 2011

Winter nails

Ahoj! Taky jste dneska měli tak náročný den? Uklízení, pak jsem dělala 2 tiramisa potom zdobení stromečku a nakonec rozdávání dárečků. Připadala jsem si dneska jak ježíšek:D Ale už to mám všechno z krku a jsem ráda a můžu se v klidu těšit na zítřek:)
K Vánocům patří i vánoční nehtíčky, myslím že se mi docela povedly na to jak jsem "šikovná":D Co říkáte?
A chtěla bych vám popřát veselé Vánoce a šťastný nový rok:)



5 komentářů:

  1. skôr by som ich nazvala zimnými :) krásne!

    OdpovědětVymazat
  2. jo to je pravda..:) jsou spíš zimní:)

    OdpovědětVymazat
  3. podarene..!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. jéj zlaté sú!!krásne Vianoce prajem!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem ti je chválila, jsou super :)

    OdpovědětVymazat