úterý 6. prosince 2011

NY NEHTY

Zdravím vás! Chtěla jsem tento článek napsat už včera, ale neměla jsem vůbec čas. Byla jsem v jednom klubu, přes který jsem měla tu možnost jet do Ameriky. Musela jsem jim tam ukázat prezentaci a něco povykládat o tom. Měla jsem z toho docela strach, protože nejsem moc dobrý mluvčí, ale nakonec mě to přišla i jako zábava. Měla jsem to napsané na papíře a hrozně spisovně, protože mě ti lidi přišli hrozně důležitý, ale všichni to tam brali jako zábavu a já se tak přizpůsobila. Takže nakonec vydařený včerejší večer:) A zítra mě konečně čeká už RIHANNA! doufám že tam budu mít moct foťák:)
A teď k nehtíkům, určitě jste už viděli takové nápisky na nehtech. Mě to docela zaujalo a proč to nevyzkoušet, když jsem měla chvilku čas:) Postačí jen tenký štěteček a myslím si že se to každému podaří:)




7 komentářů:

  1. No jo, povedly se ti :) Ha Kikina Gregorová to taky ted někdy měla v Rotary převádět, ona to říkala i nám v hodině, aby si to vyzkoušela. Je neskutečná, mluvila úplně celou hodinu prostě o všem, plynule, mazec. Taky bych tě chtěla slyšet ;) A Rihannu si užij i za mě ♥

    OdpovědětVymazat
  2. byla tam se mnou:) jsem se seznámily(konečně,chtěla jsem ju znát:D) a líbilo se mi to tam kde byla, ale já prostě potřebuji ty obchodáky:D jinak klidně ti to někdy ukážu:D:P

    OdpovědětVymazat
  3. Máš můj obdiv! Já bych si takhle namalovat nehtíky nezvládla. Dřív by totiž lak letěl ven oknem, jak by mi u toho pracovaly nervy :D
    Šikula :)

    http://paninky.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Nehty se ti moc povedly :) !! Tu RIHANNU ti neskutečně závidím

    OdpovědětVymazat
  5. super napad:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat