středa 14. prosince 2011

Gingerbread

Tak už i já jsem o víkendu konečně pekla perníčky:) Neřekla bych že tento článek se dá nazvat jako receptem, protože tu nebudu vypisovat ingredience, ale teda pokud někdo máte zájem můžu vám to napsat:) Moje perníčky jsou trošku netradiční..proč by měli být třeba jen bíle? nebo proč bych si nemohla vykrajovat kuřátka a králíčky jako na velikonoce:D To bych nebyla já:))





















8 komentářů:

  1. Hezkyy! Já budu zdobit o víkendu :) Napečeno už mám, i změknuto. Máš to hezký, kolik stojí ty Dr.Oetker zdobičky? Mě se totiž ta poleva vždycky nepovede, je moc řídká. Tak to chci letos zkusit s kupovanou :D

    OdpovědětVymazat
  2. jé, moc se ti povedly! :) prý nečum, to je dobrý :DD

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo já ani nevím zeptám se mamky:D Ale nakonec jsem musela dělat i polevu normální protože mě to nevyšlo..:/
    a děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadaj nádherně, a tyhle "zdobítka" nebo co to je máme taky:D

    OdpovědětVymazat
  5. Perníčky nepečeme, ale tvoje zdobení je super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Chudák to prasátko, které nosí na zádech nápis NEČUM! :D :) ale jinak jsi šikovná! hned bych si dala! :)

    OdpovědětVymazat
  7. tiež som si ozdobila pár medovníčkov tou tubou :)

    OdpovědětVymazat
  8. necum :D
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat