neděle 18. prosince 2011

Vanilla rolls

Tak dneska mám pro vás další ukázku cukroví. Myslím si, že ale mnozí z vás se u toho zasměje. Jelikož mi velice  chtěl pomáhat bratr a dopadlo to velice zajímavě.:D Máme nové kino a včera bylo první otevření, tak jsem se tam s kamarádkou vydala. No tolik lidí kolik tam bylo to snad není ani možné. Celý sál zaplněný a museli donést i židličky. No bylo to zadarmo tak se ani nedivím:D jinak film byl Lidice a dlouho jsem si tak u filmu nepobrečela. Už ten název každého napadne o co mohlo jít.
Jinak jsem vám chtěla ještě připomenout moji fb stránku:)






 A NAKONEC BRATROVI "ROHLÍČKY"

5 komentářů:

  1. hm.. vypadá to moc hezky :) rohlíčky mám z cukroví asi nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  2. já sem taky vždycky ráda pomáhala mamce s rohlíčky.. no a dopadaly dosti podobně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten mlýnek je skvělej! :) A bratrovy rohlíčky nejsou špatný ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Co máš proti bratrovým rohlékům? Takový dělám taky, akorát kratší a tlustší, aby se to nerozpadalo, když to obaluješ v tom cukru :D Jé tys byla na Lidicích? Taky bych šla, ale už jsem to viděla. No jasně, když je to zadarmo, přijde každej, Kroměříž no :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vidíš, tobě chtěl pomoct bratr, mě většinou nechce pomost nikdy :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat