úterý 20. prosince 2011

What is new?

Ahój!:) Tyjo dneska mě bolí hrozně hlava. Tak se chystám co nejdřív spat:D už se těším na sobotu!!:D Jinak jsem vám chtěla ukázat co jsem nakoupila a co mám nového:) Jen jsem teda nefotila dárky pro kamarádky co ví, že mám blog.:D 
dárek pro kamarádku+potřebovala jsem košíčky na kuličky:)
 další dárek pro kamarádku a ty dva vysoké laky jsem si koupila pro sebe:)

A tohle jsem dostala od Aničky jako přivezený dáreček z Vídně. Ještě jedno ti moc děkuji! I mamce se to líbí:D

2 komentáře:

  1. :D:D:D:D:D:D:D:D I mamce se to líbí, tak to je mazec. To jsem ráda :D Jen abys měla důvod to v nejbližší době použít! A Kikina neví, že máš blog? To jsem nevěděla :)

    OdpovědětVymazat
  2. jojo:D líbilo se jí to:D na slady jak dělaný!:D nebo na 18ctiny:D Hej a neví:D Ani nechci ať to ví:D Jen se mě ptala proč si vše fotím:D a já že to mám na jednu stránku:D

    OdpovědětVymazat