středa 21. prosince 2011

Xmas is HERE!

Musím říct že u nás je konečně taky bílo! Taky už máte nazdobený pokojíčky a budete zdobit stromeček?:) My ho zdobíme v sobotu ráno a už se těším:)Teda mamka mě nechtěla dovolit aby byl fialovej:D Ale aspoň pokoj mám:) Zítra vám ukáži jak jsem si vyzdobila pokojíček já!:) miluji světýlka <3







5 komentářů:

  1. teším sa na fotky izby,tieto tu sú nádherné! my stromček zdobíme deň pre vianocami alebo na štedrý deň :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mě hrozně líbí ty fotečky, je hrozné že to tak nemůžu mít taky:(:D

    OdpovědětVymazat
  3. Já pokojík nijak nezdobím teda. Ale ty fotky jsou luxusní, chci vidět ten tvůj :) Hej jo no já čuměla tak 5 vteřin s otevřenou hubou, když jsem ráno ten sníh viděla!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky budu zdobit stromek v sobotu ráno..ale zatím ho nemáme ani koupený:)

    OdpovědětVymazat