pondělí 16. ledna 2012

ELLE + DIARY

Tak jsem se překonala a koupila jsem si teda taky Elle s diářem. Hodně jsem o tom přemýšlela, protože se mi vůbec nelíbil. A to myslím vzhledově, prostě se mi nelíbí ta přední strana, mohlo tam být něco lepšího. Ale já si snad zvyknu:) Mám ráda jinak takový styl a vevnitř mě vyhovuje! A potřebovala jsem i aby byl na gumičku, prostě super!:)
No a já se utíkám učit,bohužel..:D



6 komentářů:

  1. ten je krásny!!aj ja by som taký brala,ale už mám diárov až až:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám taky ale potřebovala jsem lepší:D:)

      Vymazat
  2. mne sa podarilo uchmat z Evy(nas miestny mesacnik) a som maximalne spokojna

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se fakt máš, já měla s diářem hodně velký problém..:)

      Vymazat
  3. milujem diáre!!! najradšej by som vykúpila vždy vštetky druhy ale málo kedy ich používam. :/

    OdpovědětVymazat