pátek 27. ledna 2012

FOOD POST

Jdu dneska na ples, takže vůbec nestíhám, ale teda takový rychlý článek jsem vám připravila. Už se na dnešní večer moc těším:D jinak jak jsem byla doma kvůli nemoci nevěděla jsem ani co fotit, tak jsem fotila aspoň jídlo:D Máte rádi takové články?  a jaký byl jinak váš den?:) 


5 komentářů:

  1. Tý vole, co je to růžový? To vypadá divně :D A jasně, že mám ráda články s jídlem ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na zaujímavú GIVEAWAY, stačí trošku fantázie a môžeš vyhrať.
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/01/giveaway-2.html
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. To třetí vypadá zajimavě :D

    OdpovědětVymazat
  4. to třetí jsou rozmixované zmrzlé jahody se smetanou:D:P

    OdpovědětVymazat
  5. krása:) dala bych si naprosto vše

    OdpovědětVymazat