neděle 15. ledna 2012

GARNIER skin nature

Dneska bych vám chtěla představit tento výrobek od Garnier. Jmenuje se Garnier skin nature PURE. Dlouho jsem se rozhodovala jestli ho koupit a nebo ne. Nyní je mezi oblíbenými výrobky:) 
A co jste dneska dělali? Já uklízela, byla na bowlingu, pak jsme si sedli na pizzu a potom mě kamarádka šla nabarvit vlasy. Jak to dopadlo to uvidíte zítra:)

Na hlavici jsou takové štětinky (kartáček), kterým se krásně jezdí po obličeji a čistí vám pleť. Jeden druh je na očištění černých teček a druhý na mastnotu na obličeji.

Vzadu máte krásně popsaný návod jak máte na to jít, i když si myslím že by to každého napadlo. 

 Pleť musíme mít ze začátku mokrou a potom použijete GARNIER. Jak začnete kroužit po obličeji, tak se utvoří taková pěna, kterou potom očistíte vodou.


Důležité je že po ukončení musíte hlavici umýt!:)



 Je moc to snadné na používání a hlavně si myslím že to funguje. Baví mě jezdit hlavicí po obličeji, je to jako masáž. Tomuhle výrobku bych dala...                       ★★★★★

5 komentářů:

  1. Děkuji za tuto recenzi. Nedávno jsem uvažovala o koupi, ale pak jsem si ho nakonec nekoupila. Ale teď asi skočím do drogerie a Garnier skin nature Pure bude můj :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky právě uvažuju o koupi a asi si ho koupím.Můžu se zeptat kolik prosítě stojí?Díky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som mala podobný od garnier, ale musela som ho prestať používať, ale tak každý má inú pleť, niekomu vyhovuje,niekomu nie, ja som tiež počula, že je fakt dobrý a preto som si ho kúpila

    OdpovědětVymazat