neděle 22. ledna 2012

homemade CUPCAKE

Promiňte že jsem včera nepřidala žádný článek, ale měla jsem moc práce a večer mě nebylo vůbec dobře:/ Jinak včera jsem dopoledne dělala cupcake! A myslím že se mi perfektně povedli! I rodině chutnají, protože už jich není tolik jak na začáku:D V receptu bylo že jich uděláte z těsta 12, ale já jich udělala 2x tolik:D

CUPCAKE

hladká mouka330g
jedlá soda1lžička
sůl1špetka
krupicový cukr165g
hnědý cukr165g
změklé máslo110g
vanilkový extrakt1lžička
vejce2kusů
oloupané a rozmačkané banány440g
zakysaná smetana110ml
podmáslí55ml
kvalitní mléčná čokoláda rozlámaná na malé kousky225g
kypřící prášek do pečiva0.5lžíce


Troubu předehřejte na 180°C.
V míse smíchejte mouku, jedlou sodu, prášek do pečiva a sůl. Elektrickým mixérem vyšlehejte oba druhy cukru s máslem a extraktem. Musíte získat lehkou a nadýchanou pěnu. Postupně do ní zašlehejte vejce. Přidejte banány se zakysanou smetanou. Zlehka do směsi vmíchejte polovinu suchých ingrediencí a podmáslí. Nakonec přisypejte druhou polovinu suchých přísad a čokoládu. Těsto rozdělte do formiček. Vložte do trouby a pečte asi 30 minut. Po upečení nechejte dortíky vychladnout.
Polevu si může udělat každý sám. Já ji mám z čokoládového pudingu,tvarohu a šlehačky.


11 komentářů:

  1. Udělala jsi mi na něj chuť! Vypadají moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, Míšo, to se ti vážně povedlo! Vypadá to brutálně dobře :) Vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě vyzkoušej! je to mňamka:D nechala bych ti ale je jich 6 a nwm kdy se uvidíme:D

      Vymazat
  3. určitě je někdy zkusim, vypadají výborně:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají pěkně, škoda, že po vánocích chudnu

    OdpovědětVymazat