pátek 20. ledna 2012

LUSH Comforter

Kdo až tak nezná Lush a nikdy ho nevyzkoušel, tak by to měl určitě napravit! Stačí se podívat ZDE na jejich stránky, nebo mají i kamenný obchod v Palladiu:) Dnešní článek je o comforteru což je pěna do koupele. Mluvila jsem o ní i ve svém VIDEU. Vypadá velice krásně, je to bílo-růžový ovál a voní po rybízu.



Ten kdo je takový šetřílek jak já tak si asi odlomí kousek a nebude to tam dávat celé. Opravdu do vany stačí takový kus. Ale neříkám ať to tam celé nedáváte, jen do toho!:)



 Ve vodě se to krásně rozpustí a zabarví to vodu:) Můj foťák zkreslil barvy, protože máme žluté světla:/ Ale ta voda byla růžová a né fialová:) A pěny bylo také víc, když jsem potom zase zapnula vodu:)


Doufám že vás to zaujalo a napíšete mi jestli si ho pujdete koupit, nebo vás to vůbec neláká. Ti co nemůžou do obchodu tak tady máte přesně stránku kde tuto pěnu najdete http://www.lushcz.cz/e-shop/  přeji příjemné koupání!:)

16 komentářů:

  1. Já sem ještě nic nevyzkoušela, bohužel.. :( dost mě to láká, každý Lush chválí.. :) ale zase na druhou stranu mi přijde líto peněz, není to zrovna nejlevnější kosmetika..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda no:/ a když nemáš ještě přístup k obchodu a musíš platit poštovné tak je to blbé:/

      Vymazat
  2. bohužiaľ,nič som z lush ešte nemala a hrozne ma to štve :( ale objednávať cez internet nechcem,pretože je to zložité s premienaním peňazí a platbou na účet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tak to ti věřím:/ my jezdíme docela často do Prahy, tak to mám štěstí:)

      Vymazat
  3. Lush je super :)
    Pekný blog!

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za komentář, ani žehlím, ale zrovna na těch fotkách je tolik nemám :)

    OdpovědětVymazat
  5. miluju Lush a miluju Comforter :) nevím, jestli cítím rybíz, možná jakobych cítíla trochu jogurtovo-ovocnou vůni, těžko se to popisuje :D ale každopádně je to můj oblíbenec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to cítím jako žvýkačku:D nějakou hubabuba:D a můj taky:))

      Vymazat
  6. Ja ted čekám na objednávku a objednala jsem si balistik taky do vany tak doufám že dorazí protože v nabídce už není. Na tuhle tuhou pěnu jsem se dívala ale nebyla na skladě tak snad jindy vypadá hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak určitě pak udělej článek:P a Určitě se pak podívej na tento:)

      Vymazat
  7. :-O Tak voda je krásná, určitě vyzkouším!!

    OdpovědětVymazat
  8. Mňám, to vypadá jako k jídlu :D

    OdpovědětVymazat