úterý 31. ledna 2012

my looks

Tak jsem vám teda chtěla ukázat jak jsem vypadala na plese. Nad mé očekávání se mi to podařilo:D A co myslíte vy? Jinak dneska chaotický den no hrůza:D
nevím proč, ale prostě vždy mám před takovou akcí červené oči, takže opravdu nehulím:D
jinak moje inspirace je zde(video mi sem nejde musím jako odkaz):

tak co jak se vám to líbí?:))

10 komentářů:

  1. Strašně ti to slušíí jsi kočka !! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně ti to slušíí jsi kočka !! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Líčení se ti moc povedlo! Vypadá to úžasně! Tvé krásně dlouhé řasy bych brala hned! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem ti to chválila, fakt se ti to hodně povedlo :) Taky si chci letos vyhrát s líčením na ples.
    A taky mám furt červený oči, neřeš :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to opravdu parádně, takové líčení by se mi přesně hodilo k šatům, které si hodlám vzít na ples příští týden :-)

    OdpovědětVymazat
  6. máš krásný oči, a líčení je bezva!

    OdpovědětVymazat
  7. išla som napísať že máš krásne oči a taký komentár je už nado mnou - nuž je to pravda:)

    OdpovědětVymazat