neděle 1. ledna 2012

NEW STUFF

Tak 1. článek do nového roku! Doufám že blog bude stejně tak úspěšný jak byl doposud:) Moc vám všem děkuji a přeji ať se vám daří.:) Doufám že jste ho taky řádně oslavili aspoň z poloviny tak dobře jako já!:)
Chtěli jste vidět co jsem si koupila v Olomouci, tech slev a všeho nejradši bych to vykoupila!:D
Také mě napadlo co kdybych zas udělala nějakou tu giveaway?:P a byla bych ráda kdyby jste se přidali na moji FB stránku a také bych byla ráda jestli máte nějaké dotazy tak se ptejte ZDE










V HM jsem pořídila trička za 70,- a na ostatní byla poloviční sleva, až teda na náhrdelník a peněženku ty mě stály celou cenu. Ale potřebovala jsem nějakou novou peněženku a proste ten náhrdelník jsem tam nemohla nechat:D

9 komentářů:

  1. Hajzle, tolik věcí nových! Ta peněženka je luxusní :)

    OdpovědětVymazat
  2. jé odkud máš ten červenej svetr?:)
    já půjdu taky někdy nakupovat)

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji holky
    Katie: je z reserved:)

    OdpovědětVymazat
  4. ten háhrdelník je vážné krásný :) jinak pěkné věci :))

    OdpovědětVymazat