čtvrtek 19. ledna 2012

NEW STUFF

Jak se dneska máte?:) Konečně můžu definitivně říct že holčinu z Číny tu budu mít a jsme už i v kontaktu:) Vypadá jako moc sympatická holka:) Dneska tu mám pro váz pár věcí co jsem si koupila v sobotu v Brně. Byla jsem i v kině na Sherlok Holmesovi, musím říct že to bylo super-doporučuji pro ty kdo má takové filmy rád:)



svetr(HM) stál jen 200 kč z 900!! a šaty(Mark Spencer) 800 z 1300 a lak nebyl ve slevě

8 komentářů:

  1. Lak ukaž v akci!!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten svetr se mi moc líbí :) Jinak na Sherlocka Holmese se do kina chystám už delší dobu, viděla jsem jedničku a ta byla super.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrej svetr, za tu cenu, neber to! A na šatky jsem zvědavá, jak budou vypadat na tobě :) Těším seeeeee na ples ♥

    OdpovědětVymazat
  4. tomu sa povie skvely nakup:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. krásný lak,krásný svetr i šaty,skvěle jsi nakoupila! :)

    OdpovědětVymazat