neděle 15. ledna 2012

Ombre hair

Tak jsem se pokoušela se udělat z něčeho nemožného možné:D A samozřejmě se mě to nepovedlo jak jsem chtěla. Ano vím že mě říkala kadeřnice, že si první vlasy musím odbarvit a potom si je nabarvit na fialovo, ale prostě já to tak nechtěla:D(nesmí se o tom dozvědět:D)No a tak uvidíte teda jak to dopadlo.


9 komentářů:

  1. No máš to akorát tmavší, to ja fakt :D A dala bych to ještě víc nahoru, ale je mi jasný, že nechtělas, právě proto, kdyby se to nepovedlo. Co ted s tím, ostříháš to nebo jak uděláš, aby se to kadeřnice nedozvěděla? :D Jí to vykecá Markétka, pokud uvidí tenhle článek, ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né ono se to vymyje, takže to stříhat nebudu:) A myslím že Markétka ji to neřekne:) A ono to bylo více nahoře..ale prostě je to jen tak nechápu to:D

      Vymazat
  2. Mně se to líbí :) Ombre trochu jinak ;)

    OdpovědětVymazat
  3. áno,vždy sa vlasy pri ombre musia najskôr odfarbiť,teda ak nemáš blond,ale páči sa mi to aj tak :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc děkuju, jsem ráda že se to líbí. Ještě jsem s tím nebyla venku. A Lizzy já si schválně nechtěla odbarvovat vlasy, už je mám dost zničené:D

    OdpovědětVymazat
  5. já mám plátěné tašky asi 4 :D, tak jsem měla chuť pořídit si nějakou jinou :D nevšední :D

    Já bych se osobně ombre bála. Co kdyby se mi už nevrátila má barva :D

    A zruš si prosím ověřování slova, je to zbytečné a zdržuje to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem to upravila, díky za upozornění ani jsem nevěděla že to tam mám:)

      Vymazat