úterý 17. ledna 2012

PURPLE-GOLD NAILS

Na fotce mám nehtíky už týden a pořád mě drží! Není to snad u mě ani možný, vždycky se sloupnou a nebo jim pomůžu:D Značka je gabriella salvete s číslem 24. Mám už od této značky jenom fialový a musím uznat že tyto laky opravdu drží dost dobře:)
Jinak jsem neskutečně ráda, protože ve škole máme projekt a mě vyšlo to co jsem chtěla. Takže tu budu mít na týden dívčinu z číny:) A ti co se dívají na FB stránky, psala jsem tam o změnách a už jsem začala i na pravé straně blogu, můžete si povšimnout že je to jinak poskládané a přidané některé věci jako že mě můžete sledovat i na bloglovinu a ptejte se na otázky na formspringu:)
s bleskem


bez blesku






8 komentářů:

  1. Moc pěkná barvička :-) Třpytky v poslední době docela můžu...

    OdpovědětVymazat
  2. Jo je dost dobrá :) A děkuju, ja na tvůj chodím pořád ale nekomentuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo mě se právě ukazovalo, že sem chodíš:) a já tvůj blog moc neznám tak už jsem ho prozkoumala:)

      Vymazat
  3. Jo to je ten super lak, Kača vybrala fakt dobře! A těším se na změny, co plánuješ, taky chci nějaký nový design, dneska ho asi udělám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už ho mám, teda více návrhů takže nevím který sem dám:D hrůza:D

      Vymazat
  4. Na tý první fotce vypadá krásně:-) Od GS žádný lak nemám, ale asi se do nich co nejdříve pustím, protože na výdrž slyším jen chválu :)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný lak! Asi se po něm poohlédnu :)

    thepetras.blogspot.com

    OdpovědětVymazat