středa 18. ledna 2012

RANDOM PHOTO

Všimli jste si něčeho nového? Doufám že ano:D Nový vzhled už jsem chtěla dlouho a konečně jsem se odhodlala, protože jsem zvyklá na ten starý, ale tento jsem si prostě zamilovala a jak se líbí vám?:)
A já jsem po čase připojila mobil, spíš připojuji foťák:)) Včera jsem byla u doktora tak zase budu trávit pár dní doma na práškách:/ Ale co konečně můžu říct tak mám potvrzenou žádost do autoškoly, takže jak budu zdravá tak hned jdu do autoškoly a začnu:) Už se těším ještě k tomu bych měla dostat na 18 auto, což teda nevím kvůli blbé známce z ekonomiky, vše jsem si opravila, ale prostě eko mě nešlo:/ A jinak co jste dělali dneska?:)





7 komentářů:

  1. mnaaam sushi a tie botky su uzasne!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju sushi :)) a ty boty jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju holky:) taky miluju sushi:)

    OdpovědětVymazat
  4. Si v nich trůníš jenom doma co v těch botách :D
    A Jelly bellies ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já v nich byla už jednou na svatbě:) ale kdyby se mi nevyzouvaly tak je mám pořád:D

      Vymazat