neděle 26. února 2012

ESSENCE LESK

 Ahojte! Zítra je už za hrozná škola:/ Vůbec se mi tam nechce a ani učit se:D Zatím mám za sebou všechno do angličtiny, protože to mě baví a na ostatní jak se znám se vykašlu:D Dnes tu mám pro vás  lesky na rty stay with me od essence. Každý tyto lesky určitě znáte a u nás byly ve slevě asi jako v každém městě za 25 kč. Můžu říct že jsem s nimi moc spokojená ty barvičky jsou úžasné:)




na této fotce můžete vidět lesk jménem kiss kiss kiss 07

 lesk berry me! 06

lesk candy bar 03

9 komentářů:

  1. videla som ich na mnohých blogoch a závidím vám všetkým v česku,že tam mávate tak édobré výpredaje :/ u nás ho majú skoro za dve eurá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba se to k vám taky dostane, já to viděla u hodně blogerek, pořád jsem obcházela u nás essence a pořád nic až nakonec to taky bylo ve slevě:)

      Vymazat
    2. no veď on už v zľave stojí toľko :D

      Vymazat
  2. Přijdou mi spíš jak tekutý rtěnky, než lesky, ale jsou strašně příjemný a mám je ráda:-))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ...nejvíc mi vadí to brzké vstávání:D ale tak za týden mám prázdniny,to je ted má motivace:D

    OdpovědětVymazat
  4. uz si paneboze sundej ty nehty :D je to hnus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak promin, ale jak už jsem tu psala chci je mít až do narozenin a s tím nic neuděláš:D:)

      Vymazat
  5. Máš nádherné vlasy!! A ten lesk aspon jeden chci :)

    OdpovědětVymazat