úterý 21. února 2012

FISH TAIL

Ahojte! Tak včerejší noc u mě spala Kateřinka a byla to neskutečná noc:D nasmáli jsme se teda a odpoledne jsem byla ve fitku:) A mám pro vás i malé překvapení co jsem si udělala s vlasy:D
Dnešní článek je ale o rybím copu, který se mě hrozně líbí a začíná mě i jít:P
inspirace z internetu:


6 komentářů:

  1. tohle se mi hrozně líbí :) budu se to taky muset naučit

    OdpovědětVymazat
  2. rybí cop nosím docela často, ale většinou jen doma po škole nebo o víkendech, protože prostě nejsem schopná ho v pět ráno 'umotat' :D
    ale každopádně se mi líbí víc než klasickej cop :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně a já ho už konečně umím :)
    Hned jak bude více času tak se na neho chystám...

    OdpovědětVymazat
  4. Ha, že bych ho zase zkusila? Už bych na to mohla mít delší vlasy než před měsícem :D Závidím vám tu noc, někdy musíme udělat zas všecky tři!

    OdpovědětVymazat
  5. ja čakám kým mi narastú vlasy aby som mohla aj ja nosiť takýto

    OdpovědětVymazat