úterý 28. února 2012

HAPPY B-DAY TO ME!

Tak asi každý podle názvu článku poznáte že mám narozeniny. Docela si to užívám protože jsem se těšila na to až budu mít 18, ale na tomto roce bych se nejradši zastavila:D Hlavně teď nesmím udělat už žádnou blbost, jak ráda dělám:D Sice jsem chtěla udělat normální článek, ale snad mi to dneska odpustíte O:)

7 komentářů:

  1. Všechno nejlepší přeji!! Jak to hodláš oslavit?na svoji oslavu 18-tin si ještě matně vzpomínám, i když je to dlouho:) a bylo to divoké:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pořádně!:D už mám nakoupeno chlastu a jídla a všeho a bude to dost zajímavý jestli přežiju:D

      Vymazat
  2. Tobě je 18? :-O Já myslela, že je ti tak 15 :D ahaa :DD

    Všechno nejlepší! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak teď si mě ale urazila!:D všichni si myslí právě že mám tak 20:D

      Vymazat