pátek 3. února 2012

nails video

Omlouvám se za nepřidávání článků, ale snad pochopíte teda že jsem se musela starat o návštěvu! A bylo to úžasné!:) Škoda že tu musela být jen týden:( Ale mám spousty fotek!:) Takže se máte zase na co těšit:))
(jinak jak jste viděli tak gelovky už mám video je natáčené před týdnem:))

7 komentářů:

  1. ahojky míšix)
    jsem tvá velká obdivovatelka, ve všem se vyznáš proto mě velmi inspiruješ:)))
    chtěla bych se tě zeptat, v jakem obchodě u vietnamců jsi to koupila? značka pls? jinak bych ti chtěla poděkovat za radu, že máme sundat folii:) teď už chápu proč mi to nešlo:) tak zase přístě tak ahojx*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď si nejsem jistá jestli je to joke, ale who cares:D vůbec nemáš zač:))jinak v KM ve družbě;)

      Vymazat
  2. Zníš nějak zadýchaně, jako kdybys spěchala a nebavilo tě to :D Kuurde za 40Kč, mají tam toho víc těch typů destiček?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě ani né:/ jen tak 2:( a nejsem zadýchaná já měla rýmu a musela jsem dýchat pusou:D

      Vymazat
  3. Teda tak ja to delam stejne ale nejde mi to, budu to muset zkusit jestev jednou, je pravda ze to skravatko mm cele umelohmotne...a jakmile to seskrabnu tak mi z toho zmizi snad vsechem lak a na to tiskatko uz se nic neobtiskne....nevim

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám razítkovací sadu od Essence a vůbec mi to s ní nejde :(

    OdpovědětVymazat
  5. holky i essence mám a taky mi to jde! takže to opravdu nechápu:( možná netlačit tolik na tu destičku aby vám tam nějaký lak vůbec zůstal:))

    OdpovědětVymazat