pondělí 20. února 2012

new cosmetic stuff

Dnešní moje prázdniny začali opravdu úžasně..:/ Chtěla jsem si jít zacvičit, místo toho jsem šla k zubařovi, protože mě včera rozbolel zub:( Jinak jsem byla minulý týden ve městě a nakoupila jsem si pár věcí:)


 Tento make-up jsem viděla u spousty blogerek a tak jsem ho chtěla také vyzkoušet, brzo recenze!:)

13 komentářů:

  1. Hajzle. Ten makeup chci taky a nemám na něho najednou tolik peněz :/ Snad příští měsíc se najdou :D A melounkovej balzáááám ♥
    Tyjo zub? Tož na to nebudeš myslet, pěkně si to užijem dneska ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D njn co vidíš na blogu tk musíš mít:D znám to:D
      joo užijem už mě nebolí, jen jsem z injekcí opuchlá:D

      Vymazat
  2. Dermacol cover jsem si minulý týden taky koupila, jaký máš odstín? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. holky já ho mám taky na svém wishlistu ( myslím ten dermacol ) vážně stojí za to ho pořídit?

    http://newlifeaccepted.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Balzám a pleťovou vodu mám taky :) miluju ten balzám a přítel taky :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. co ty odrostlé nehty? :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musí se doplnit, ale nemám penízky:D říkala jsem si že si je nechám do narozenin pak půjdou pryč;)

      Vymazat
  6. Ten balzam mam taky a krasne voni, ale nepouzivam ho :D

    OdpovědětVymazat
  7. ja mam jak balzam tak make up cover, oboje super, make up cover mam v 213 a je moc tmavy, jsem super svetla takze si musim objednat pres dermacol e-shop ten nejsvetlejsi, je totiz super a vodeodolný!!!
    lipstickboom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně mě taky vydrží ve všech příležitostech jinak mě můj vyhovuje koupila jsem si dobrou barvičku:)

      Vymazat