středa 29. února 2012

NEW STUFF

Ahojte! Jsem hrozná, ale vůbec se mi nic nechce:D Poslední dobou si sednu za pc a divám se na seriál misfits! Znáte to někdo? já se do toho úplně zamilovala a pokaždé musím vidět další a další díl:D Dneska tu mám pro vás nové věci co jsem si koupila v olomouci a víkendu. Není to úplně všechno protože něco mě vzala mamka a že mi to zabalí na narozky:D:DTak třeba může být článek co jsem dostala:D:)
a ještě pro ty anonymy co mě píší ať si sundám nehty, tak už jsou dole, jak jsem říkal a sundám je na narozky:)






omlouvám se že je to tak zmačkané, ale vyfotila jsem to zrovna jak jsem to vytáhla z tašky a potom hodila do prádla:)

8 komentářů:

  1. Odkud jsou ty dvě trička na druhým a třetím obrázku? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné halenky sis nakoupila! :) Misfits miluju! Jeden z nejlepších seriálů! :D Teďka už na to koukám i na Primě Cool a vždycky se u toho strašně pobavím :D

    OdpovědětVymazat
  3. hezke veci

    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. ten seriál neznáám.. o čem je?:) potřebuj začít s nějakým novým, nemám se na co dívat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to o děckách, kteří mají superschopnosti, ale jde tam o dost více i:) Určitě se na to podívej!

      Vymazat