sobota 25. února 2012

OMBRE HAIR!

Konečně jsem se dostala udělat nový článek! Předevčírem jsem byla lyžovat, včera nakupovat a dneska mám konečně volno!:) Psala jsem kdysi že mám pro vás malé překvapení co jsem si udělala s vlasy a takto to dopadlo! Konečně se mi podařilo udělat ombre hair! Chtěla jsem to ještě udělat na fialovou ale nějak se mi ta blond začala líbit:D Takže fialová bude až později:)



13 komentářů:

  1. Moc se ti to povedlo Michele, prosim co jsi pouzila n zesvetleni, ja mam vlasy jeste o neco tmavsi a taky bych je chtela mit ombre:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dělala mě to kamarádka a byl to normálně koupený peroxid:) ale měla ho celkem málo:(

      Vymazat
  2. Teda vážně ti to moc sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  3. závidím ti tvoje vlasy a ombre je super,podarilo sa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to parádně:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. neznicily se ti tim odbarvenim vlasy? Já to měla dost podobně, jenže se mi uplně konečky spálily, tak jsem to přebarvila zpet na hnedo, pak mi pulka delky vlasu vypadala a ted to mam svetle hnede, vypada to prirozeneji, ale stejne jsou znicene :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám ale jen trošku, dávám si na to různé masky a taky olejíčky:)

      Vymazat
  6. vypadá to úžasně a tobě to vážně hrozně sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Plánuju to samý se starorůžovou. Jsem blondýna, takže budu odbarvovat skoro do běla.. :) Moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  8. No tak tohle neni ombre ani náhodou :D

    OdpovědětVymazat