pátek 17. února 2012

Orange stripes

 Musím říct že to snad není ani možné, ale je to tak:D Nafotila jsem vám můj včerejší outfit!! Dneska jedu do Zlína za Sue a zbytkem, bohužel naposledy kdy je uvidím:/ Jinak doufám že se vám takový článek líbí a napište mi jestli je mám teda dělat častěji!
Sako: CaA,   tričko: HM,    rifle: CaA    boty: internet


8 komentářů:

  1. mankote :D závidím, protože když kouknu ven já, tak vidím půlmetrové závěje a další a další sníh, který padá už 3 dny v kuse ! :D a nějaké sluníčko jsem neviděla hodně dlouho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás je vždycky takový hnus dopoledne a odpoledne pohoda:D:)

      Vymazat
  2. Moc pěkné:))) Sluší ti to :))

    Ka.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezke tričko miluju pruhy :) Vy tam máte hezky to tady prší a taje snih :/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné sáčko! :) sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky! :) To tričko mám taky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle se Ti fakt povedlo!! Je to krásná kombinace a hlavně jsi to tím tričkem úplně rozzářila. Fakt krásné :)

    OdpovědětVymazat