neděle 19. února 2012

Random photo from phone

AHOJTE! přeji vám všem příjemnou neděli, snad lepší než moji, musím jen ležet zase jsem nějaká nachcípaná a taky potřebuji nějaké prostory na oslavu 18tin:D:/ Jinak co budete dělat o prázdninách? Já to vidím na pěkný užívaní si:D a taky se musím podívat na autoškolu:)







8 komentářů:

  1. tie stopy na prvej fotke sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. juuj to je milacik, a to sushi by som si dala hned tiez:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. miluju hafáky ♥ ten Váš je bišonek?? Teď už ani nevím jak se jmenuje a přitom vím, že jsi mi to kdysi říkala :D opět jsem se přesvědčila, že mám hlavu jen na dvě věci.. řekla bych na jaké, ale nechci být sprostá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jmenuje se Cindy a je to boloňský psík:P:D

      Vymazat