úterý 7. února 2012

Visit from China

Jak víte, tak minulý týden jsem tady měla návštěvu z Číny a dalších zemí. Ale já jsem ubytovávala jen Sue(Čína). Jsem moc ráda že jsem do toho šla! Protože tak bezvadnou holku jsem dlouho nepotkala. Naučila jsem se něco o její zemi a kultuře a ona zase něco o ČR. Jako například pít slivovici:D To jsem jí předvedla s radostí:D





příště uvidíte co mi tímto nakreslila:)

5 komentářů:

  1. to je skvělé:) a jak jste spolu mluvili, anglicky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano anglicky, čínsky opravdu neumím:D

      Vymazat
  2. Nějaký čínský znaky doufám! Těším se, až mi budeš povídat na plese, co ste všechno dělaly :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéé, tak to je paráda,, takovou návštěvu bych taky chtěla, už se tu hrozně nudím.. s evropanama ..:D

    http://eyeonmenow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat